21 Nisan 2011 Perşembe

içimde ölen biri var...

bedene bürünmüşlük hali...ruhumun bu dünyada sığdığı yer olarak...ruhun meskeni ya da avamın ta kendisi...


bedene bürünmüşlük hali...sadece etten kemikten olmak...sadece materyalist perspektiflere donuk bir fotoğraf olmak sanki...


bedene bürünmüşlük hali...bir bedene sahip olmak zorunda kalmak...o beden olmak, o bedenin 'ben'leşmesi...tüm 'ben' lerin sonundaki ünlemlerin sesi...


bedene bürünmüşlük hali... var olmak ya da yok olmak tercihi...ne zaman yok olmak daha iyi?


bedene bürünmek, bürünmek işte bir şeye, büründüğünden tiksinerek, büründüğünü gizleyerek...sevmek zorunda olarak hem de... ruh edinmiş bir yer bu dünyada, ya beden şu dünyada yer edinemezse?



...İçimde Ölen Biri Var...

4 yorum:

pınar dedi ki...

ahh!tuğçem,bu nasıl bir dönüştür?
nedense hep aynı sularda yüzüyoruz senle,tam da tercüman olmuşsun halime ahvalime ne diyim
Allah(cc)kurtarsın...

tuğçe dedi ki...

ah, ablam ya..ben de kızdım kendime, dönmese miydim diye ...iyi geleceksiniz bana inşallah..inşallh tamamen aynı durumda değilizdir, üzülürüm senin için..çok içim acıyor ablam..duana ihtiyacım var..Allah ikimizi de hayırlı hallere kavustursun inşallah...

GüLüm'Se dedi ki...

O öleni diriltirsin insAllah..
Rabbim gÖnlüne huzur, ferahlik versin..

tuğçe dedi ki...

Amiiiiiiiin, Allah razı olsun..düşünce kalkmayı azmettirene hamdolsun...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...